۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84735733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعی از راهپیمایان شهرکردی: آزادی قدس آرمان همیشگی مسلمان است

شهرکرد- ایرنا- جمعی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در شهرکرد، همگام با سایر مردم آزادی‌خواهان ایران و جهان اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای آزادی بیت‌المقدس همچنان تاکید کردند و آزادی قدس شریف را آرمان همیشگی همه مسلمانان جهان اسلام عنوان داشتند.

یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: امسال بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا، باز هم توانستیم با حضور خود در خیابان‌ها آزادی قدس را فریاد بزنیم.

احمد میرزایی در گفت و گو با ایرنا افزود: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌توان بیت‌المقدس را آزاد کرد.

میرزایی تصریح کرد: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بهترین سلاح برای مبارزه با دشمن صهیونیستی و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی است.

یکی دیگر از مردم شهرکرد گفت: دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان داشته‌اند اما مردم مسلمان ایران و جهان با اتحاد خود می‌توانند این توطئه‌ها را خنثی کنند.

سیده فاطمه حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: صهیونیست‌ها بیشترین جنایت‌های بشری را علیه مردم فلسطین انجام دادند و کشورهای استکباری جهان با سکوت در برابر این جنایت‌ها، اسرائیل حمایت کردند.

وی یادآور شد: شکوه حضور مردم ایران و چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های مخالف استکبارستیزی همواره تیری بر قلب دشمنان این مرز و بوم نشانده است.

حسینی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری امروز به خیابان‌ها می‌آیند تا فریاد آزادی‌خواهی را از بام ایران به گوش دنیا برسانند.

یکی دیگر از مردم شهرکرد گفت: در صورت حفظ اتحاد کنونی آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان، هیچ قدرتی نمی‌تواند اتحاد آنان را بشکند.

محمدرضا ستایش‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: استکبار جهانی در دوران تاریخ اخیر تلاش‌های فراوان برای ضربه زدن به جهان اسلام انجام داده است که البته با رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

وی اظهار داشت: ما مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تا آزادی قدس شریف مردانه و جانانه در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی می‌ایستیم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha