۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84735737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد-ایرنا- همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری پس از ۲ سال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، راهپیمایی امسال را به صورت حضوری و گسترده آغاز کردند.

در این راهپیمایی علاوه بر اقشار مختلف مردم، نوجوانان دهه ۹۰ نیز همراه خانواده های خود در راستای آرمان حمایت از مردم فلسطین به صحنه آمدند.

رییس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۰ شهر و روستای استان انجام می‌شود.

موسی انصاری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مسیرهای راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرها و روستاهای برگزار کننده این مراسم به میعادگاه‌های نماز جمعه منتهی می‌شود که بر این اساس در شهرکرد مرکز استان نیز راهپیمایان پس از پیمودن مسیر با تجمع در مصلای امام خمینی (ره)، نماز جمعه را در این میعادگاه اقامه می‌کنند.

وی به اجرای ویژه‌برنامه‌های روز قدس در تمامی مراکز ۱۰ شهرستان استان نیز اشاره و تصریح کرد:برپایی ایستگاه‌های سلامت و نقاشی از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز قدس در شهرکرد است و به منظور فضاسازی میدانی نیز با همکاری شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اصناف اقداماتی انجام شده است و با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری راهپیمایی و برنامه‌های روز قدس نیز نظارت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در لردگان از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، در بروجن از میدان شهرداری به سمت مصلای نماز جمعه، در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در اردل از سه‌راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، در شلمزار از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت مسجد امام حسین (ع)، در سامان از حسینیه صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع شهر، در بن از سه‌راه نماز به سمت مسجد جامع شهر، در کوهرنگ از سه‌راه فرمانداری به سمت مصلای نماز جمعه و در خانمیرزا از میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha