۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبر: 84735804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرستان ری: اسرائیل رژیم "کودک کُش" است

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری در واکنش به اینکه اسرائیل را در یک جمله خلاصه کنید، گفت: این رژیم، کودک کُش است.

حمید زمانی روز جمعه و درحاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : از اصلی ترین آرمان های انقلاب اسلامی تلاش برای احقاق حق مظلومان از ظالم است که این مهم از روز اول توسط امام راحل سیاست گذاری شد.

وی ادامه داد: مردم ما، مسلمانان و آزادگان جهان نیز این موضوع یعنی آزادی قدس و فلسطینیان از چنگال رژیم صهیونیستی را پیگیری کردند و ادامه دادند.

فرماندار شهرستان ری: اسرائیل رژیم "کودک کُش" است

به گفته زمانی،همه پای حرف خود ایستاده اند و می خواهند این غده سرطانی اسرائیل برچیده شود و مردم فلسطین با رای خودشان حکومتشان را انتخاب کنند و برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند که در این مسیر ما نیز کمک شان خواهیم کرد.

معاون استاندار تهران گفت: خوشبختانه روز به روز افکار جهانی نیز با فلسطینیان همراه  و مظلومیت این مردم بیش از پیش مشخص می شود.

وی همچنین با اشاره به صحبت رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این وعده الهی در قرآن است«  وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ﴿ سوره اسرا آیه ۸۱﴾"و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابودشدنی است» و روند اضمحلال اسرائیل را روز به روز شاهد هستیم.

مومنان ،روزه داران و خیل مشتاقان به آزادی قدس شریف و در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین، از ساعت ۱۱ امروز/جمعه/ راهپیمایی خود را در شهرری آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در شهرری از مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرری با حضور مردم مومن و خداجو آغاز شده به سمت مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ادامه می یابد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام راحل، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha