۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبر: 84735906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در مسیر قدس:

راهپیمایی روز قدس در خلخال برگزار شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبر: 84735906
راهپیمایی روز قدس در خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور هزاران نفر از اهالی مومن و روزه‌دار شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مردم مومن و روزه‌دار خلخال امروز پس از دو سال رکود فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی ناشی از جولان کرونا به خیابان‌های این شهر آمده و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس خلخال که از محل میدان معلم آغاز و به سمت میعادگاه نماز جمعه ادامه یافت ، هزاران نفر از اقشار مختلف این شهر ضمن اعلام همبستگی مجدد با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کودک ‌ش اسرائیل و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین از سوب این رژیم جنایتکار را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم خلخال پس از طی مسیرهای خیابان‌های امام خمینی (ره)، ۲۲ بهمن و هفده شهریور با ورود مردم و تجمع راهپیمایان در مصلای نماز آیت‌الله خامنه‌ای ، سخنرانی یکی از روحانیون درباره اهمیت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام راحل و همچنین اهمیت اعلام همبستگی همه مسلمانان جهان با فلسطینیان در این روز ، قرائت قطعنامه و تایید آن توسط شرکت‌کنندگان پایان یافت.

راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان نیز با حضور پرشور مردم برگزار شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha