۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84736058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم سبزوار: مقاومت مردم فلسطین خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی را بی‌اثر کرد

سبزوار- ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین، اکنون خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی را بی اثر کرده است.

علی اصغر عنابستانی روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم سبزوار افزود: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی، عزت و سربلندی مردم مظلوم فلسطین، مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به موضوع  عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورهای عربی و غیر عربی اظهار داشت: خط سازش نمی‌تواند فریاد مقاومت را خاموش نماید.

وی با بیان اینکه فلسطین پاره تن مسلمین و جهان اسلام  است و هیچ گاه از خاطره و ذهن مردم  ایران و  ملت‌های مسلمان فراموش نخواهد شد، گفت:  فریاد ایستادگی و مقاومت در یمن، سوریه، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی و نوار غزه و کرانه باختری بیانگر بی اثر بودن عادی‌سازی روابط است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات پیاپی سایبری به سایت‌ها و زیر ساخت های رژیم صهیونیستی افزود: این موضوع ناتوانی رژیم را در این عرصه نیز آشکار کرده است.

عنابستانی اظهار داشت: همچنین عملیات شهادت طلبانه علیه رژیم صهیونیستی فضای مقاومت اسلامی را از نوار غزه به سراسر این منطقه گسترش داده  و امروز همه مردم فلسطین به ویژه نسل جوان در خط مقدم مقاومت قرار دارند  و این رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می کشد.

 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم و مجلس در رفع مشکلات کشور گفت: امروز هم‌افزایی و همدلی خوبی بین قوا و مسوولان کشور شکل گرفته است.

عنابستانی افزود: در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی کشور مطلوب و مورد قبول نیست، چراکه دولت وارث شرایط گذشته و تورم بالا بوده است و در تلاش است جریان اقتصادی ویران شده را بازسازی نماید.

 وی تصریح کرد: به یاری خداوند در سال جاری شرایط اقتصادی رو به بهبود و میزان تورم کنترل می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم ها و سیاه‌نمایی، فروش نفت به میزان قبل تحریم‌ها بازگشته و پول آن نیز دریافت می‌شود.

عنابستانی افزود: در سالهای گذشته برخی از اقدامات مربوط به زیر ساخت‌های کشور تعطیل شده بود، چنانکه وضعیت جاده‌های ارتباطی، آبرسانی مناطق روستایی و  برق در حوزه صنعت با مشکلاتی مواجه بود، درحالکیه اکنون اهتمام دولت تقویت این زیرساخت‌ها است.  

همزمان با مراسم روز جهانی قدس، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم سبزوار از میدان کارگر این شهر تا جایگاه نماز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته و با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha