۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84736190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: شکست اسرائیل به باور جهان اسلام تبدیل شده است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: شکست آمریکا و رژیم غاصب و کودک کش اسراییل به باور دنیای اسلام تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان افزود: فلسطین امروز در اسارت نیست و وعده‌های امام خمینی (ره) در مورد شکست اسراییل محقق شده است.

وی ادامه داد: فلسطین قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده است و ملت ایران نیز با شهادت قاسم سلیمانی در قله افتخار ایستاده که باید قدردان آن باشیم.

خطیب جمعه آبادان با یادآوری اینکه قدس به همه مسلمانان جهان تعلق دارد و تنها به فلسطین مربوط نمی‌شود، گفت: امروز در مساله فلسطین، بحث جهان اسلام و دفاع از حرمت و حیثیت مسلمانان مطرح است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه تحول انسان به سمت کمال است، افزود: عید سعید فطر عید وحدت و انسجام مسلمانان است.

حجت الاسلام غبیشاوی اظهارداشت: اهل ایمان با انجام اعمال ماه مبارک رمضان با بهره‌مندی از سفره گسترده الهی و با سرنوشت جدید رقم خورده در شب قدر، حیات دوباره ای پیدا می‌کنند.

خطیب جمعه آبادان با تبریک روز کارگر گفت: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان‌های نظام و رهبری عزیز وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند.

وی افرود: باید زمینه آموزش برای تولید توسط کارگر فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha