۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبر: 84736194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرمندان قرچکی با هنر اسلامی از مردم فلسطین دفاع کردند

قرچک - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک گفت: هنرمندان متعهد این شهرستان همزمان با روز جهانی قدس، با هنر اسلامی و فاخر خود از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.

محمود برزگر روز جمعه در حاشیه برپایی راهپیمایی با شکوه قدس شهرستان قرچک به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: جامعه هنری شهرستان قرچک همچون سایر اقشار جامعه روز جهانی قدس با حضور در راهپیایی با شکوه این روز، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
وی افزود: هنرمندان پس از شرکت در راهپیمایی، با حضور در گذر فرهنگ و هنر شهرستان قرچک، با هنر فاخر و اسلامی خود از جمله خوشنویسی، نگارگری و نقاشی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته و بر اتحاد و همدلی بیش از پیش جهان اسلام در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تأکید کردند.

برزگر اظهار داشت: گروه نمایش خیابانی شهرستان قرچک نیز با روی صحنه آوردن نمایش" آخرین بازمانده" در بین راهپیمایان، گوشه‌هایی از مظلومیت مردم فلسطین در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل را به نمایش گذاشتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک خاطرنشان کرد: در این راهپیمایی مسابقه نقاشی کودکان با موضوع قدس شریف نیز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب کودکان همراه گردید.

هنرمندان قرچکی با هنر اسلامی از مردم فلسطین دفاع کردند


برزگر گفت: علاوه بر این، مردم قدردان شهرستان قرچک دلنوشته‌های خود را به فرمانده پرافتخار محور مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده و بر دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.
شهرستان قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha