تقدیر از ورزشکاران فارس که حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیستی نشدند

شیراز-ایرنا- جامعه ورزش و جوانان فارس با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه آفریدند؛ در این آیین اعلام شد که چهار قهرمان جوانمرد فارس که حاضر به مبارزه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند، تقدیر خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و  هیات های ورزشی فارس همگام با سایر مردم برای دفاع از حقوق مردم ستم دیده به ویژه کودکان فلسطینی به صحنه آمدند و باز هم نشان دادند که ورزش همیشه در همه مناسبت ها پیش قدم بوده است.

در حاشیه برگزاری این راهپیمایی ورزشکاران رزمی کار فارس به اجرای برنامه های نمایشی و حرکات دفاع شخصی پرداختند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تقدیر از ورزشکاران فارس که حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیستی نشدند
اجرای حرکات نمایشی توسط رزمی کاران فارس در روز جهانی قدس

روز قدس، تجلی آزادی خواهی و حق طلبی و مبارزه با ظلم و کودک کُشی است

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان فارس روز جمعه در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: جامعه ورزش و جوانان استان فارس  هم صدا با مردم شریف و عزیز ایران اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، در روز قدس حضوری پر شور داشتند.

حیدر صفر پور تاکید کرد: اتحاد و انسجام شکل گرفته در روز قدس امسال، راهپیمایی عظیم مردمی را بعد از ۲ سال که بعلت پاندمی ویروس کرونا تحت الشعاع قرار گرفته بود به رخ جهانیان کشید و حامل پیام آزادگی و ظلم ستیزی مردم بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ورزشکاران پر افتخار ایران اسلامی و فارس که بارها در میادین بین المللی اقتدار و حق طلبی خود را با رسمیت نبخشیدن به رژیم کودک کش صهیونیستی به جهانیان اعلام کرده اند، امروز هم با حضور پرشور خود آرمان مقدس امام راحل(ره) را پاس داشتند.

تقدیر از ورزشکاران جوانمرد فارس 

صفر پور گفت: به زودی طی مراسمی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان از چهار قهرمان جوانمرد فارس که حاضر به مبارزه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند، تقدیر خواهد شد.  

وی اضافه کرد: مهدی فتحی پور در رشته جودو، وحید کشتکار در شنا، حسین شاطر پوری در رزمی و مهدی نصیری در کشتی فرنگی چهار ورزشکار جوانمرد فارس هستند که بهترین الگو برای مبارزه ورزشکاران با رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب هستند.

تقدیر از ورزشکاران فارس که حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیستی نشدند
اجرای حرکات دفاع شخصی در مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز 

سابقه ورزشکاران جوانمرد فارس 

به گزارش ایرنا ورزشکارانی که حاضر به مسابقه دادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نمی شوند، لقب ورزشکار جوانمرد را به خود اختصاص می دهند.

مهدی نصیری  قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان و آسیا، در سال ۹۴ در مسابقات بین المللی رومانی در وزن ۵۷ کیلوگرم در حالیکه نشان این مسابقات را در چنگ داشت در نیمه نهایی با حریف  صهیونیستی مبارزه نکرد،تا دین خود را به مردم مسلمان فلسطین ادا کند برای همین هم لقب ورزشکار جوانمرد گرفت.

همچنین وحید کشتکار دیگر شناگر جوانمرد شیرازی  در سال ۲۰۱۰ در مسابقات شنای جهانی کم بینایان در هلند در ماده ۱۰۰ متر آزاد در حالی که شانس کسب نشان را داشت حاضر نشد با ورزشکار رژِیم صهیونیستی رقابت کند، کشتکار افزون بر ۱۵ مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد.

 حسین شاطر پوری دیگر رزمی کار جوانمرد استان فارس است که در سال ۹۳ در مسابقات بین المللی روسیه و کسب سهمیه المپیک، با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد تا این ورزشکار هم دین خود را به مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین ادا کند.

همچنین  مهدی فتحی پور عضو تیم ملی جودو ایران و دارنده نشان برنز آسیا که اهل شهرستان استهبان است در سه تورنمنت جهانی مقابل ورزشکار ان رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت تا لقب ورزشکار جوانمرد  به خود اختصاص دهد.

تقدیر از ورزشکاران فارس که حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیستی نشدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha