۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 84737266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی از مسافران عید فطر در خراسان رضوی با ۲۵۶ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی

مشهد-ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این استان برای میزبانی از مسافران عید فطر در واحدهای اقامتی رسمی و موقت با ظرفیت ۲۶۵ هزار و ۹۰۰ نفر شب ظرفیت دارد.

یوسف بیدخوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ظرفیت اقامتی حدود ۲۵۸ هزار نفر در مشهد جهت اسکان مسافران و زائران ایام تعطیلات عید فطر فعال است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۹ هزار نفر شب ظرفیت از این میزان مربوط به واحدهای اقامتی رسمی شامل هتل،هتل آپارتمان و مهمانپذیر است، ادامه داد: درصد قابل توجهی از این میزان رزرو شده‌اند و این امر نشان از استقبال مسافران برای سفر در این ایام به مشهد دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار کرد: علاوه بر واحدهای اقامتی رسمی از واحدهای سرپوشیده شامل حسینیه‌ها، مهمانسراهای دولتی، ظرفیتهای اقامتی آستان قدس و غیره نیز بهره گرفته شده است.

وی در خصوص نظارت بر روند اقامت مسافران در این ایام نیز گفت: تیم های نظارتی به ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت گشتهای مشترک کار نظارت بر واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری را انجام می‌دهند.

بیدخوری در خصوص گزارش تخلفات و اعلام شکایات نیز بیان کرد: مسافران می توانند با شماره ۰۹۶۲۹ مرکز خدمات سفر کشور و نیز شماره ۳۷۰۴۵ با پیش‌شماره ۰۵۱ شکایات و اعلام تخلفات را داشته باشند.

وی تاکید کرد: رسیدگی به شکایات و مشکلات اقامت به صورت روزانه و لحظه‌ای انجام می‌شود.

خراسان رضوی با برخورداری از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha