۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 84737327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل غله کرمان: مجوز افزایش قیمت برای نانوایی‌ها صادر نشده است

کرمان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، افزایش نرخ نان در نانوایی‌های دارای آرد یارانه‌ای و آزادپز به هیچ وجه مجاز نیست.

داریوش ماهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچگونه مجوزی برای افزایش قیمت نان در سطح ملی و استانی صادر نشده و نانوایی هایی که با آرد آزاد، پخت نان دارند، باید مجوز افزایش قیمت نان را از صنف مربوطه دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در رابطه با نظارت بر نانوایی هایی که با آرد یارانه ای پخت می کنند، قیمت و وزن چانه خمیر به طور دقیق کنترل و بررسی می شود تا از تخلف احتمالی جلوگیری شود.

بنرهای اطلاع رسانی در نانوایی های کرمان نصب می شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: در حال تهیه بنرهایی با مضون اطلاع رسانی برای آگاهی شهروندان از قیمت نان و شیوه انتقال شکایات و نواقص هستیم که طی چند روز آینده در تمام نانوایی ها نصب می شود.

وی اظهار داشت: آخرین مصوبه قیمت نان در مهرماه سال گذشته ابلاغ شد و نانوایی های استان کرمان موظف به رعایت همان نرخنامه هستند و هرگونه تغییر یا افزایش قیمت نان در صورت ابلاغ به اطلاع شهروندان می رسد.

رصد مستمر وضعیت آرد و نان در استان کرمان

ماهری ادامه داد: تمامی نهادهای نظارتی اعم از جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل غله بر نحوه توزیع، پخت و قیمت نان نظارت کامل دارند و وضع آرد و نان در سراسر این استان بصورت مستمر پایش می شود.

وی گفت: ذخیره سازی گندم در سیلوهای استان کرمان به اندازی کافی انجام شده و توزیع آرد نیز طبق سهمیه بندی به طور منظم بین نانوایی ها در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمان با اشاره به آغاز خرید گندم از کشاورزان این استان تصریح کرد: از هفتم فروردین امسال تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم طبق قیمت مصوب از کشاورزان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha