۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84737402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازوکار پرداخت مجازی زکات فطریه در آذربایجان غربی فراهم شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: روش‌های مجازی، آنلاین و کارت به کارت برای پرداخت زکات فطریه پیش بینی شده است تا به محض دریافت زکات شهروندان، در کمترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند قرار داده شود.

عزیز سهندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم خیّر و نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند با شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه خود ، زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به شماره کارت‌های ویژه زکات فطریه و کفاره اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۲۰۹۳ نیز جهت پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۳۶۹ جهت پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۹۰۲ جهت پرداخت کفاره عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۶۳۶ جهت پرداخت کفاره غیرعمد در اجرای این فریضه الهی مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه این نهاد به نشانی www.emdad.ir زکات فطریه یا کفاره های خود را پرداخت کنند.

سهندی ادامه داد: زکات فطریه پرداختی به این نهاد، در سریعترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند استان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۸۸ هزار نفر از جمعیت آذربایجان‌غربی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha