۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84737481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵‌ هزار تن گندم کیفی امسال برای ارتقای کیفیت نان استان سمنان تامین شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن گندم مرغوب برای ارتقای کیفیت و پایداری آرد تولیدی استان از ابتدای سال تاکنون خریداری شد.

محمدباقر منوچهری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: از مجموع ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن گندم اختلاطی خریداری شده، بخشی وارداتی و بخشی خریداری شده از استان‌ خوزستان است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران، گندم کیفی برای نقاط مختلف کشور تامین و ارسال  می‌شود و چندین محموله گندم کیفی دیگر تا پایان سال به استان سمنان ارسال می‌شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن گندم کیفی خریداری شده به ۲ انبار ملکی این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود به صورت ریلی و جاده ای منتقل شد. 
منوچهری تصریح کرد: از مجموع ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن گندم کیفی خریداری شده برای افزایش کیفیت آرد استان سمنان یکهزار و ۲۰۰ تن از استان‌ خوزستان  و ۱۴ هزار و ۲۰۰ تن گندم کیفی وارداتی از بنادر کشور بارگیری و به استان سمنان وارد شد.
وی  اظهار داشت: پنج واحد تولید آرد با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در استان سمنان وجود دارد که تامین کننده نیاز این استان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: استان در زمینه ذخیره گندم و تامین آرد مشکلی ندارد و در زمان حاضر ظرفیت ذخیره گندم استان در بخش دولتی و خصوصی به میزان کافی است.

در استان سمنان بیش از ۸۰۰ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha