۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84737597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه تولید چرم تقلبی در خرمدره پلمب شد

زنجان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، از پلمب کارگاه تولید چرم تقلبی در خرمدره خبر داد و گفت: از این کارگاه ۲۰ تن روغن قاچاق و مواد اولیه تهیه چرم تقلبی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج خانی‌پور روز یکشنبه با بیان اینکه در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر وجود یک کارگاه تهیه و تولید چرم تقلبی در خرمدره، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت افزود: در بازرسی از کارگاه که با هماهنگی مقام قضائی انجام گرفت مقادیر قابل توجهی روغن و مواد اولیه تهیه چرم تقلبی کشف شد که ارزش تقریبی آن بر اساس برآورد کارشناسان، ۱۰۰ میلیارد ریال است. 

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه، گفت: با هماهنگی قضائی واحد متخلف پلمب و متهم مورد نظر، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 متهم به ۶۰ فقره کلاهبرداری در استان فارس در زنجان  دستگیر شد

 رییس پلیس آگاهی استان نیز  از دستگیری فردی که با ترفند فروش مال غیر املاک اقدام به ۶۰ فقره کلاهبرداری در استان فارس کرده بود ، خبر داد  و گفت: با وصول پرونده ای از پلیس آگاهی استان فارس مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش مال غیر املاک اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

سرهنگ  محمدعلی آدینه لو افزود: با تلاش های بی وقفه کارآگاهان اداره عملیات ویژه ، محل استقرار متهم در زنجان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان زنجان منتقل شد .

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت: متهم دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان فارس بوده است و در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که ساکن یکی از شهرهای غربی کشور است و با ترفند فروش مال غیر املاک اقدام به ۶۰ فقره کلاهبرداری در شیراز کرده است.

سرهنگ آدینه لو از شهروندان خواست تا هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرار داد و پرداخت وجه بطور جدی خودداری کنند.

رسید ساز جعلی در سلطانیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز  از شناسایی و دستگیری متهمی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از مغازه داران می کرد خبر داد  و گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر کلاهبرداری از مغازه داران با ارائه رسید جعلی  ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

سرهنگ  حسین اوصانلو تصریح کرد : ماموران با بررسی ها دریافتند که این فرد کلاهبردار پس از خرید از مغازه داران سلطانیه ای، درخواست شماره کارت کرده و پس از مراجعه به بانک، با ادعای واریز مبلغ خرید خود، یک برگ رسید جعلی به صاحب مغازه ارائه می داد.

وی افزود: پس از مشکوک شدن برخی از مغازه داران مبنی بر عدم دریافت پیامک واریز وجه ، فرد کلاهبردار مدعی می شد که سامانه پیامک بانک دچار نقصان بوده و  وی مبلغ خرید را کارت به کارت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه  با اشاره به اینکه پس از شکایت برخی از مغازه دارن، عوامل پلیس آگاهی سلطانیه موفق به شناسایی و دستگیری کلاهبردار مورد نظر شدند اظهار داشت:  اکنون شکات احتمالی دیگر نیز می توانند نسبت به پیگیری و استرداد مبالغ خود اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: فرد کلاهبردار که غیربومی شهرستان  است  جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

دستگیری هشت سارق سیم کابل برق با ۱۷ فقره سرقت در شهرستان خدابنده

فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده نیز  از دستگیری هشت سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت سیم وکابل برق  در راستای  اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور کشف سرقت های اماکن خصوصی با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی اجرایی شد.

سرهنگ محسن غنیمتی  با اشاره به اینکه در اجرای این طرح هشت سارق دستگیر شدند اظهار داشت: این سارقان در تحقیقات پلیسی به ۱۷ فقره سرقت سیم وکابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha