عملیات اجرایی ۳ طرح ورزشی در میاندوآب آغاز شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84737682
عملیات اجرایی ۳ طرح ورزشی در میاندوآب آغاز شد

مهاباد - ایرنا - در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب، کلنگ احداث سه طرح ورزشی در حوزه آموزش و پرورش با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این پروژه ها شامل یک سالن ورزشی سرپوشیده در مدرسه شهید «کریم حاجی‌زاده» با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و ۲ چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار چهار میلیارد ریال در مدارس ۱۳ آبان و کاشانی این شهرستان است.

فرماندار ویژه میاندوآب روز شنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح‌ها که در مدرسه کاشانی برگزار شد، اظهار کرد: در سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان ۹۴ طرح برای توسعه‌ این شهرستان تصویب و برای اجرا به دستگاه های اجرایی منعکس شد.

علی پیام با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام گرفته بیشتر این پروژه‌ها در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: مصوبات سفرهای شهرستانی مقام عالی استان به میاندوآب که شامل ۷۷ پروژه عمرانی و ۱۷ پروژه اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی، راه، مسکن، فرهنگی، گردشگری، اشتغال و عمران شهری است نقش مهمی در جبران برخی محرومیت های آن خواهد داشت.

فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: در اجرای مصوبات این سفر، کوتاهی و کم کاری مدیران به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مدیران با اشراف کامل بر وظایف و نیروهای تحت امر خود باید در اجرای کامل این مصوبات تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به مطالبه اصلی و بحق مردم میاندوآب‌ در خصوص زیبایی و مبلمان شهری گفت: در این زمینه آسفالت معابر، ساماندهی دست‌فروشان و ترافیک از مطالبه‌های مردم است که رسیدگی به این مشکل‌ات در دستور کار قرار گرفته و بزودی با تامین مالی اجرائی می‌شود تا این نواقص از سر راه پیشرفت و توسعه میاندوآب برداشته شود.

استاندار آذربایجان‌غربی اواخر سال گذشته به شهرستان میاندوآب سفر کرد؛  پیش از این نیز بازسازی و ترمیم پل تاریخی تاتاوی میاندوآب که مربوط به دوره صفویه و از مصوبات سفر استاندار در حوزه گردشگری بود در این شهرستان آغاز شده است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت پس از ارومیه و خوی سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha