۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84737689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنا: هیچکس بزرگ‌تر از کشتی نیست؛ قهرم شایعه بود

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 84737689
بنا: هیچکس بزرگ‌تر از کشتی نیست؛ قهرم شایعه بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: باید یک کمک و بودجه خوب در اختیار فدراسیون کشتی قر ار بگیرد و توقع مردم از کشتی کسب مدال و موفقیت است که الان اصلی ترین مسئله بودجه می‌باشد.

به گزارش ایرنا، محمد بنا در جریان افتتاح فاز دوم خانه کشتی شهید ابراهیم هادی گفت: درست است که علیرضا دبیر بسیاری از مشکلات را برطرف کرده ولی ما مسابقات آسیایی و جهانی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان را پیش رو داریم که تقریبا در مجموع پنج یا ۶ تورنومنت می‌شود که هزینه‌های بسیاری را در بر دارد و باید کمک و بودجه خوبی در اختیار فدراسیون کشتی قر ار بگیرد. توقع مردم از کشتی کسب مدال و موفقیت است و در حال حاضر بودجه اصلی‌ترین مسئله محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر دو فدراسیون کشتی داریم آزاد و فرنگی که هر کدام هم پنج رده دارند که باید در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنند و طبیعتا مسابقات بین المللی هزینه‌های بیشتری دارد. در آخرین حضورمان در مغولستان فقط هزینه بلیت هر نفر ۴۳ میلیون تومان بود و واقعا فدراسیون کشتی و سایر فدراسیون‌ها به کمک مالی نیاز دارند که من انتظار دارم رییس جمهوری توجه خاصی به کشتی داشته باشد چون کشتی خانواده بسیار بزرگی است.

 بنا در رابطه با شایعه قهر و استفعای خود نیز اظهار داشت: چنین مسئله‌ای اصلا صحت ندارد. کشتی بسیار بزرگ است و «محمد بنا»های زیادی دارد و آدم‌های بزرگی هستند که می‌توانند در نبود محمد بنا کشتی را اداره کنند. کشتی وصل به هیچ فردی نبوده و هیچکس بزرگ‌تر از کشتی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha