۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبر: 84738050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب ۸۰۰ راس دام را در مشگین‌شهر تلف کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبر: 84738050
سیلاب ۸۰۰ راس دام را در مشگین‌شهر تلف کرد

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده جاری شدن سیلاب در عصر روز شنبه بیش از ۸۰۰ راس از احشام دامداران منطقه را تلف کرد.

ایرج بیگدلو شب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاری شدن سیلاب خسارت قابل توجهی به شهرستان مشگین شهر وارد کرد ، طوری که تاسیسات زیربنایی ، اماکن عمومی ، مزارع و باغات نیز خسارت‌های زیادی دید.

وی از تلف شدن ۸۰۰ راس دام عشایر در اثر این سیلاب خبر داد و  ادامه داد: سیلاب به زیرساخت‌های این شهرستان از جمله جاده‌های بین‌شهری ، روستایی و عشایری نیز خسارت قابل توجهی وارد کرده است.

بیگدلو با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است ، از آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان خبر داد.

سیلاب ۸۰۰ راس دام را در مشگین‌شهر تلف کرد

وی گفت: اعضای این ستاد با همکاری بسیج سپاه ناحیه ، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان از همان لحظه اول وقوع سیلاب در مناطق سیل زده حضور یافته‌اند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال بارش باران و وقوع سیلاب در روزهای آینده نیز دور از انتطار نیست و توجه به هشدارهای هواشناسی بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز میزان دقیق خسارت وارده برآورد نشده است.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد ، در سال ۱۳۸۰ بروز سیل در روستای موییل در دامنه سبلان باعث جان باختن چندین نفر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha