۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84738059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۹ صندوق برای جمع آوری زکات زنجانی در نظر گرفته شده است

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با روز عید، سعید فطر ۱۹۹ صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره مومنین روزه دار در این استان مستقر خواهد شد که همراهی زنجانی می‌تواند در تحقق هدف ترسیم شده اثر گذار باشد.

 سلمان حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی مراکز و ادارات بهزیستی شهرستان های زنجان نیز آماده دریافت زکات فطریه هستند. 

وی اظهار داشت: بر این اساس ۱۵۸ صندوق مشترک با کمیته امداد، ۲۷ پایگاه و ۱۴ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه اعلام آمادگی  کرده اند و مردم می توانند باتوجه به مجوز قانونی این موسسات با اطمینان زکات فطره خود را پرداخت کنند.

این مسوول ادامه داد: جذب مشارکتهای مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی داشته و تمامی نذور نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر وجامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در زمینه جذب زکات فطره بصورت الکترونیکی مردم مومن و خیر استان می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری ازطریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha