رژیم صهیونیستی همه مولفه‌های قدرت را از دست داده است

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی طی سالیان اخیر با حمایت همه جانبه آمریکا همواره مدعی قدرت برتر در منطقه‌ بوده اما امروز شاهد هستیم همه مؤلفه‌های قدرت خود را حتی در حوزه رسانه‌ای از دست داده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه در نشست فعالان داخلی و خارجی حوزه فلسطین در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با تسلیت درگذشت مرحوم نادر طالب‌زاده افزود: از دست دادن این هنرمند انقلابی، واقعا خسران و ثلمه بزرگی برای جبهه  فرهنگی انقلاب است و می‌توان این امر را لطمه ای جبران ناپذیر دانست.

وی ادامه داد: مرحوم طالب زاده دارای تسلط خاص در حوزه بین المللی بود که به ترویج مبانی انقلاب اسلامی در بالاترین  سطوح ممکن پرداخت.

رژیم صهیونیستی رو به زوال است

عضو کابینه دولت مردمی در ادامه این نشست مشترک به وضعیت رو به زوال رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در حالیکه در سال ۱۹۸۲ ارتش رژیم صهیونسیتی بیروت را تصرف کرده بود اما همین‌جا آغاز شکست‌های آینده این رژیم اشغالگر بود و تا به امروز که ۴۰ سال از آن می‌گذرد رژیم صهیونیستی نتوانسته در هیچ میدان بزرگی در منطقه پیروز باشد به طوری که در سال ۲۰۰۰ مجبور شد از جنوب لبنان عقب‌نشینی کند.

رژیم صهیونیستی در داخل تل‌آویو هم امنیت ندارد

وی تصریح کرد: امروز نیز رژیم صهیونیستی حتی در داخل تل‌آویو و حیفا هم امنیت ندارد که بدون تردید این مسئله از قدرت بالای حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت نشات می گیرد.

ناکامی رژیم صهیونیستی و دست برتر حزب الله

وی تصریح کرد: همچنین رژیم صهیونیستی در اهداف تروریستی‌ خود ناکام بوده و دست برتر در اختیار جریان حزب‌الله و مقاومت است.

اسماعیلی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی طی سالیان اخیر با حمایت همه جانبه آمریکا همواره مدعی قدرت برتر در منطقه‌ است اما امروز شاهد هستیم این رژیم غاصب همه مؤلفه‌های قدرت خود را حتی در حوزه رسانه‌ای از دست داده است.

تغییر فضای جنگ رسانه ای به نفع مقاومت

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: نکته قابل تامل اینجا است که حقیقت فضای جنگ رسانه‌ای هم به نفع مقاومت تغییر کرده است.

اقامه نماز جماعت بزودی در قدس شریف

وی افزود: انشالله به زودی به برکت انقلاب اسلامی و خون حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ رهایی قدس، در قدس شریف نماز جماعت را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، گردهمایی فعالان داخلی و بین‌المللی عرصه فلسطین با عنوان «القدس هی المحور» به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با سخنرانی اندیشمندان ایرانی و خارجی در تالار شیخ مرتضی انصاری این دانشکده برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha