۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84738258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ سانحه رانندگی در پارک ملی گلستان یک کشته و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
عکس آرشیو است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: وقوع ۲ سانحه رانندگی در محدوده پارک ملی گلستان در ۶ ساعت گذشته یک کشته و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.

محمدرضا استیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیروهای هلال احمر ساعت سه و ۴۰ دقیقه بامداد امروز با اطلاع از واژگونی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در مسیر تنگراه به گالیکش محدوده روستای ترجنلی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که سه نفر از آنان توسط آمبولانس هلال احمر و چهار نفر توسط نیروهای اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش افزود: همچنین نیروهای هلال احمر با گزارش حادثه رانندگی ساعت هشت امروز در مسیر تنگراه نرسیده به روستای بش اویلی به محل اعزام شدند.

استیری بیان کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ام وی ام با یک دستگاه پراید چهار نفر از سرنشینان ۲ خودرو مصدوم و راننده خودرو ام وی ام که یک خانم بود به دلیل شدت جراحت وارده کشته شد.

سرهنگ حسین خسروی فرمانده پلیس راه محور گالیکش - بجنورد هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لغزندگی جاده بر اثر بارندگی، علت حادثه واژگونی خودرو ال ۹۰ را سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و علت حادثه دوم را انحراف سواری ام وی ام ناشی از لغزندگی جاده اعلام کرد.

وقوع تصادفات جاده ای یکی از چالش‌های اساسی محورهای ارتباطی کشور از جمله استان گلستان است که به گفته کارشناسان سالانه میلیاردها تومان بر اقتصاد ملی خسارت وارد می کند که باید برای رفع این معضل فراگیر تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha