۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84738355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٣۴٢ معلم سرآمد استان کردستان تجلیل می شوند

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ۳۴۲ معلم نمونه در زیست بوم جدید با عنوان «سرآمد» در ٢ سطح شهرستان و منطقه، انتخاب و تجلیل می شوند.

هاشم ناظمی جلال روز یکشنبه درآستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری دستورالعمل شناسایی و معرفی جلوه‌های معلمی در زیست بوم جدید در ۲ بخش معلمان و مدیران و عوامل کیفیت بخشی مدارس به واحدهای اداری و آموزشی استان ابلاغ و بعد از تکمیل فرم‌های مربوطه کار شناسایی جلوه های ویژه معلمی در سطح مدرسه، شهرستان، منطقه و استان انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از طی مراحل این فرایند در مجموع ۳۴۲ نفر به عنوان سرآمد شناسایی شدند، گفت: از مجموع ۳۴۲ نفر، ۸۰ نفر به عنوان سرآمد استانی و ۲۶۲ نفر به عنوان سرآمد منطقه ای شناسایی و معرفی شده اند که در هفته معلم در آیین‌های ویژه از آنان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: از مجموع ۸۰ منتخب استانی، ۳۲ نفر معلم سرآمد، ۱۶ مدیر و راهبر آموزشی، ۱۶ عوامل کیفیت بخشی مدارس و ۱۶ معلم پیشکسوت است که در مراسم نمادین استانی از آنان با حضور مسوولان استانی تجلیل می شود.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان نیز در مجموع ۲۶۲ جلوه معلمی شناسایی شده است که ۱۵۵ نفر معلم سرامد، ۲۸ مدیر مدرسه و راهبر آموزشی و ۷۹ نفر عوامل کیفیت بخشی  هستند، این منتخبان نیز در آیین های نمادین شهرستان ها با حضور مقامات محلی در ایام هفته معلم مورد تجلیل قرار می گیرند.

ناظمی جلال اضافه کرد: از طریق سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز ۲۰ نفر به عنوان معلم جهادی انتخاب شده اند که چهار نفر آنان در مراسم استانی و ۱۶ نفر نیز در مراسم شهرستانی تجلیل خواهند شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر برگزاری آیین‌های هفته معلم در استان، معلمان منتخب استانی در مراسم کشوری نیز شرکت و دیدار معلمان سرآمد و منتخب استانها با مقام معظم رهبری، ریاست جمهور و دیگر مسوولان در تهران برگزار می شود و نمایندگان استان نیز در این دیدارها حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: هم چنین به روال سالهای گذشته در ایام هفته معلم ضمن سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا، از خانواده های شهدای فرهنگی استان نیز تجلیل می شود.

از ۱۲ تا ۱۸ اردیبشهت با عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha