پنجمین جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- هماهنگ کننده ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و بومی محلی بخش سیلوانا گفت: پنجمین دوره این جشنواره در دهه سوم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

عزیز میرخانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از وقفه ۲ ساله در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانا به ‌علت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، امسال پنجمین دوره این جشنواره به مدت سه روز از ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ‌ماه در منطقه راژان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جلسات لازم در زمینه برنامه ریزی و تشکیل کمیته ها و کارگروه های این جشنواره برگزار شده و در بخش های مختلف آن نیز هم‌اندیشی های لازم صورت گرفته است.

هماهنگ کننده ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانا افزود: این جشنواره کاملا بصورت مردمی و با مشارکت و همکاری بخشداری سیلوانا، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سیلوانا، موسسه‌های مردم نهاد و فعالین فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

میرخانپور با بیان اینکه تاکنون چهار دوره جشنواره فرهنگی هنری و بومی محلی در بخش سیلوانا برگزار شده ، گفت: برای برگزاری پنجمین دوره نیز حضور میهمانان، هنرمندان و مسئولین برجسته کشوری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: معرفی ظرفیت و پتانسیل های گردشکری این منطقه در زمینه های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فضایی با نشاط اجتماعی از جمله اهداف این جشنواره می‌باشد.

سیلوانا به عنوان یکی از ۱۹ منطقه جهان که دارای اکسیژن خالص می‌باشد، از مناطق نمونه گردشگری استان آذربایجان‌ غربی و ایران شناخته می‌شود.

این منطقه در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرستان ارومیه قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha