کورس قهرمانی در اسکودتو داغ‌تر از همیشه؛ اینتر بی‌خیال قهرمانی نمی‌شود

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال اودینزه و اینتر در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا با برتری اینتر به پایان رسید تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال اودینزه و اینتر یکشنبه شب در چارچوب هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا در ورزشگاه فریولی برگزار شد و در پایان اینتر موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. 

شاگردان سیمونه اینزاگی که در کورس قهرمانی با آث میلان رقابت می‌کنند، همان ابتدا در دقیقه ۱۲ موفق شدند توسط ایوان پریشیچ به گل برسند. در ادامه و در دقیقه ۳۹ نیز یک پنالتی برای نراتزوری گرفته شد و لائوتارو مارتینز در ابتدا توپ را به تیرک زد و سپس توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد تا اینتر با نتیجه دو بر صفر پیش بیفتد. 

اودینزه که برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کرد، در نیمه دوم و در دقیقه ۷۲ موفق شد توسط پوستو یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در نهایت تلاش تیم میزبان نتیجه نداشت تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان برسد.  

اینتر با این پیروزی ۷۵ امتیازی شد و اختلاف دو امتیازی خود را با آث میلان حفظ کرد. میلانی ها با ۷۷ امتیاز صدرنشین سری آ هستند. اودینزه با 43 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز سری آ به شرح زیر است: 

یوونتوس ۲ - ۱ ونتزیا

امپولی ۱ - ۳ تورینو

آث میلان ۱ - ۰ فیورنتینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha