پیش به سوی اروپا با زوج «هری‌سون»/ لطف ۳امتیازی چلسی به کاپیتان فرانکی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال چلسی در روزی که تاتنهام با درخشش زوج انگلیسی-کره‌ای خود از سد لسترسیتی گذشت، مقابل تیم تحت هدایت فرانک لمپارد شکست خورد تا اورتون به بقا امیدوار شود.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۲ بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری و در پایان به به پیروزی تاتنهام و شکست چلسی منجر شد.

شاگردان آنتونیو کونته که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بی‌تاب هستند، موفق شدند در خانه با نتیجه سه بر یک از سد لسترسیتی بگذرند. هری کین و سون هیونگ‌مین در این بازی نیز خوش درخشیدند. ابتدا کین روی پاس سون در دقیقه ۲۲ نتیجه را یک بر صفر کرد. سپس نوبت به ستاره اهل کره‌ جنوبی زنبق‌های سفید رسید تا ۲ بار در دقایق ۶۰ و ۷۹ برای تیمش گلزنی کند. در سوی مقابل کلچی ایهناچو در دقیقه ۹۲ زننده تک گل لستر بود.

تاتنهام با این برد ۶۱ امتیاز شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال به رده چهارم صعود کرد. شاگردان برندون راجرز هم با ۴۲ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

در دیگر بازی امروز تیم فوتبال اورتون دست به کار بزرگی زد و در ورزشگاه گودیسون پارک با تک گل ریچارلیسون در دقیقه ۴۶ از سد چلسی گذشت تا امیدوار به بقا شود.

فرانک لمپارد در مصاف با تیم محبوبش به یک برد بزرگ دست یافت و ۳۲ امتیازی شد. آنها هنوز در رده هجدهم حضور دارند اما نسبت به لیدز و برنلی ۳۴ امتیازی، یک بازی کمتر دارند و در صورت پیروزی می‌توانند از آنها سبقت بگیرند.

مردان توماس توخل نیز با تحمل ششمین باخت این فصل ۶۶ امتیازی باقی مانده و در رده سوم جای گرفتند. آرسنال در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده‌اش، می‌تواند فاصله با چلسی را به سه امتیاز کاهش دهد.

پیش به سوی اروپا با زوج «هری‌سون»/ لطف ۳امتیازی چلسی به کاپیتان فرانکی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha