۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبر: 84739474
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اوز جوان قهرمان جام فوتسال رمضان لارستان فارس

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبر: 84739474
اوز جوان قهرمان جام فوتسال رمضان لارستان فارس

لارستان- ایرنا- تیم اوز جوان در آخرین بازی جام فوتسال رمضان امسال در شهر لار با شکست حریف خود تیم شهید چمران لارستان قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایرنا، تیم اوز جوان در این مسابقه توانست با نتیجه پر گل چهار بر یک حریف خود تیم شهید چمران در آخرین بازی جام فوتسال رمضان و در سالن ورزشی مملو از جمعیت طوبی(منیری) شهر لار را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مسابقه فینال جام فوتسال رمضان شامگاه یکشنبه و با حضور  جمعی از مسئولان اجرایی و تماشاگران مشتاق و فوتبال دوست از شهرستان لارستان و شهرهای مختلف جنوب فارس برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: ۱۸ تیم از شهرها و مناطق مختلف جنوب فارس در مسابقات جام فوتسال رمضان امسال شهر لار شرکت داشتند.

محمد حسین طیبی اظهار داشت: سایپا استوار، امید زروان، گراش جوان، نبرد لار، ستاره های فراه، شهید مختار، شهید چمران، اتحاد خلور، شاهین اوز، هلال احمر لار، منتخب عماد شهر، امواج براک، آینده سازن خور، اوز جوان، پرسپولیس نوین، انصارالمهدی کورده و ستاره آبی لار ۱۸ تیم شرکت کننده در مسابقات جام فوتسال رمضان امسال در شهر لار بودند.

جام رمضان امسال در شهر لار با حضور تماشاگران مشتاق و فوتبال دوست شب های با نشاط و پر هیجانی را رقم زد، این شکوه و شور در شامگاه یکشنبه و مسابقه فینال این رقابت ها به اوج رسید و سالن طوبی ورزشگاه زیبای منیری لار سرشار از جمعیتی و جوانانی بود که منسجم و در صفوفی منظم برای تماشای آخرین دیدار این مسابقات پرهیجان آمده بودند.

اوز جوان قهرمان جام فوتسال رمضان لارستان فارس

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: بیش از ۵۰ هیات ورزشی در قالب حدود هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

او بیان کرد: این شهرستان ظرف دو سال گذشته و با وجود رکود سختی که بر عرصه ورزش ناشی از کرونا حاکم بود توانست با هماهنگی و همکاری خوب ستاد مدیریت کرونا و رعایت شیوه نامه های ورزشی میزبان چندین رشته ورزشی از جمله مسابقات ملی هندبال ، شطرنج و کشتی ملی بزرگسالان آلیش باشد.

لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۳۸۰ کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha