۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84739723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار تابلو اطلاعاتی در جاده‌های خراسان جنوبی نصب شد

بیرجند - ایرنا - رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۱۹۳ تابلو و علائم ایمنی و ۱۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در جاده‌های استان تعمیر و نصب شده است.

سجاد احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی به منظور افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح جاده‌های استان تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه این علائم شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی، مسیرنما و سایر بوده است اظهار داشت: همچنین به منظور ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در این مدت بیش از ۵۰۰ متر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با در نظر گرفتن سطح ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای، طرح نصب و استقرار نیوجرسی‌ها در محورهای مواصلاتی استان پیگیری و با توجه به نوع جاده، میزان ترافیک آن و بر حسب اولویت نسبت به نصب این امکانات ایمنی اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: شانه‌سازی، لکه‌گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی از دیگر اقدامات اجرایی در راستای ایمنی و حریم راه‌ها محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha