دبیرکل سازمان ملل عید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت

تهران – ایرنا – آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ساعاتی فرا رسیدن عیدفطر را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، گوترش در حساب توئیتر خود دراین باره نوشت: صمیمانه ترین آروزهای من برا هرفردی که عید فطر را جشن می گیرد.

دبیرکل سازمان ملل درادامه توئیت خود به این مناسبت نوشت: در زمانه رنج و اندوه، به یاد هر فردی هستم  که که با بی خانمانی، مناقشه و هراس  مواجه است؛ عید مبارک.

دبیرکل سازمان ملل عید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت

 تبریک کرمیلین به مناسب فرار رسیدن عید فطر

تارنمای انگلیسی کاخ کرملین نیز به مناسبت عید فطر  نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه  در پیامی عید سعید فطر را  به مسلمانان روسیه تبریک گفت.

تارنمای انگلیسی کاخ کرمیلین درادامه  نوشت: این عید باستانی که برای هر مسلمانی مهم است، نشانه پایان ماه مقدس رمضان  و نمادی از تعهد به

آرمان های انسانی، تقوا و رحمت بوده و مؤمنان را به خاستگاه اسلام و رهنمودهای والای اخلاقی که زیربنای همه ادیان جهانی است، معطوف می کند.

در ادامه این پیام آمده است: مسلمانان روسیه با تکیه بر ارزش‌های معنوی پایدار، سهم شایسته‌ای در تقویت صلح و وفاق قومیتی در جامعه، حفظ تنوع فرهنگی و دفاع از منافع اولویت‌دار کشورمان دارند.

دبیرکل سازمان ملل عید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز ساعاتی پیش فرا رسیدن عید فطر را به مسلمان جهان تبریک گفت.

ترودو در حساب توئیتر خود به مناسبت عید فطر نوشت: عید مبارک! صمیمانه ترین آرزوهای من برای تمامی مسلمینی که عید فطر و پایان (ماه)  رمضان را جشن می گیرند.

نخست وزیر کانادا در ادامه توئیت خود نوشت: پس از یکماه عبادت، روزه و انفاق؛ امیدوارم که از برگزاری این جشن و  اجتماع  لذت ببرید.

**۱۳۰۲**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha