۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸
کد خبر: 84740296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۴ هزار تن ذرت به گاوداران فارس

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸
کد خبر: 84740296
اختصاص ۴ هزار تن ذرت به گاوداران فارس

شیراز- ایرنا- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: حدود چهار هزار تن ذرت دانه‌ای تامین و بین گاوداران این استان توزیع شده و یا در حال توزیع است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، عبدالمجید رنجبر دوشنبه با اشاره به پیگیری‌های مستمر استانی برای جذب سهمیه نهاده های دامی افزود: در این تخصیص بیش از هزار و ۹۸۵ تن ذرت دانه ای به واحدهای پرورش گاو شیری روستایی و نیمه صنعتی اختصاص یافته است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مقادیر تخصیصی برای بازه زمانی یک ماه تعیین و مشخص شده است، اظهار کرد: در این مرحله بیش از  هزار و ۹۲۷ تن از نهاده ی مذکور به واحد های پروار بندی گوساله استان فارس تعلق یافته است.  
رنجبر با بیان اینکه فرایند توزیع نهاده دامی از طریق سامانه بر خط بازارگاه انجام می شود، اضافه کرد: سهمیه ذرت دانه ای گاوداران پس از بارگذاری در سامانه مذکور به وسیله اتحادیه های استانی خریداری و در بین گاوداران توزیع می شود.  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از رایزنی های لازم و پیگیری‌ها برای تامین نهاده مورد نیاز دامداران دام سبک و گاوداران صنعتی خبر داد و افزود: این سهمیه ها به زودی تخصیص و اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha