۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84740472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: راهپیمایی روز قدس حماسی برگزار شد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبر: 84740472
امام جمعه دزفول: راهپیمایی روز قدس حماسی برگزار شد

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی امسال به صورت حماسی در جای گای ایران برگزار شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز عید فطر در مقابل مصلای امام علی (ع) دزفول باقدردانی از دست اندرکاران راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر گفت: روز قدس بسیار حماسی برگزار شد که جا دارد از نیروی انتظامی و بسیجیان به خاطر تامین امنیت مراسم قدردانی کرد.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری گفت: این شهید چهار ویژگی شامل جریان شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و دشمنی شناسی در میدان جهاد تبیین داشت.

وی افزود: شهید مطهری یک اسلام شناس کامل بود و می توانست انحرافات فکری را شناسایی و تبیین کند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: شهید مطهری همواره با زمان حرکت می‌کرد و به روز بود و جریانات فکری منحرف نظیر بهایی گری و صوفی گری را در هر دوره به خوبی شناسایی می‌کرد.

وی با اشاره به دشمن شناسی شهید مطهری افزود: در حدود ۳۰۰ آیه قرآن به نفاق و دشمنانی که به راحتی قابل شناسایی نیستند، پرداخته شده است.

دزفول به عنوان دومین شهرستان بزرگ خوزستان نیازمند توجه ویژه استاندار است

امام جمعه دزفول با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: دزفول به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان خوزستان نیازمند توجه ویژه استاندار است.

وی افزود: همدلی خوبی بین مسوولان شهرستان دزفول ایجاد شده که باید استحکام بخشیده شود.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: انتظار می‌رود استاندار خوزستان در شهرستان دزفول حضور یابد و با خانواده شهدا دیدار کند.

وی با انتقاد از حاضر نشدن برخی مسوولان دزفول در مناسبت‌های این شهرستان افزود: حضور نیافتن مسوولان در بین مردم هیچ‌ توجیهی ندارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تبریک عید فطر گفت: روز عید روز گرفتن جایزه یک ماه عبادت و بندگی است و امیدوارم همه مومنان مشمول این جایزه شوند.

اجرای سرود سلام فرمانده برنامه پایانی نماز عید فطر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha