۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84740516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقامه باشکوه نماز عیدفطر در قدس، نوید بازگشت آن به دامن اسلام است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور ۲۵۰ هزار نفری نمازگزاران فلسطینی و اقامه نماز عید سعید فطر در قدس شریف گفت: این میزان حضور تجلی عظمت قبله نخست مسلمانان و نوید بازگشت نه چندان دور بیت المقدس به دامان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز سه‌شنبه در خطبه دوم نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران گنبدی افزود: راهپیمایی‌های عظیم روز قدس هم که امسال در سراسر ایران و سایر کشورهای جهان باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار شد، بشارتی بر نابودی رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته معلم، کار و کارگر و شوراهای شهر و روستا، بیان کرد: جایگاه هر یک از این مشاغل رفیع و بلند است چه مقام معلم که جایگاه آن در مرتبه انبیای الهی قرار دارد و چه کارگران که همه مردم بر سفره تلاش و عرق جبین کارگران نشسته‌اند و چه شوراهای اسلامی که به‌عنوان مجلس محلی برای رفع مسائل شهری و روستایی تصمیم گیری می‌کنند.

حجت الاسلام ترابی از برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان گنبدی قدردانی  و اضافه کرد : این اقدام ارزشمند گامی در جهت احیای سنت پیامبر(ص) در دهه آخر ماه رمضان و اعتکاف آن حضرت بود.

وی با قدردانی از احیای محافل قرآنی در خانه‌ها و پایگاه‌های مساجد در گنبدکاووس یادآور شد: برای تحقق هرچه بیشتر اهداف جامعه اسلامی و انقلابی راهی جز پناه بردن به قرآن این کتاب آسمانی و هدایت گر زندگی بشری نداریم.

اقامه باشکوه نماز عیدفطر در قدس، نوید بازگشت آن به دامن اسلام است

امام جمعه گنبدکاووس با تسلیت ارتحال هنرمند متهعد انقلابی "نادر طالب زاده" گفت: ارتحال این هنرمند فرهیخته که به گفته خودش در مسیر زیارت اربعین "ترور شیمیایی" شده است، نوعی شهادت است.

حجت الاسلام ترابی افزود: شهادت این هنرمند انقلابی و یار شهید سیدمرتضی آوینی جبهه فرهنگی انقلاب را مصیبت زده و سوگوار کرد و باید راه و اهداف وی را ادامه دهیم.

گنبدکاووس ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha