۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84740672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس کمیته امداد میامی: ۱۷ هزار پُرس غذای گرم در ماه رمضان توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: ۱۷ هزار پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان توسط مراکز نیکوکاری این شهرستان طبخ و توزیع شد.

مرتضی نوروز پور روز سه شنبه ضمن تبریک عید سعید فطر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۳هزار و ٧٠٠ پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری و سه هزار و ۳۰۰ پرس توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش هشت میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال پخت و بین نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در ماه رمضان از دیگر اقدام های این نهاد محسوب می‌شود،افزود: در این مرحله بسته های معیشتی با مشارکت برخی نهادهای خدمت رسان  به مناسبت ماه مبارک رمضان به تعداد یکهزار بسته توزیع شد. 
نوروزپور ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی ، خرما ، مرغ گرم ، چای ، رب گوجه فرنگی و مواد شویند بود و در مناطق هدفِ شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha