تردد در مسیرهای تفریحی طرقبه و شاندیز در پی بارش‌های رگباری یک طرفه می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز (بینالود) گفت: در صورت وقوع بارش‌های رگباری، مسیرهای تفریحی این شهرستان واقع در مجاورت رودخانه‌های شهرستان یک طرفه می‌شود.

سرهنگ سلیمان ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر دیروز در پی وقوع  بارش‌های رگباری، مسیرهای ابرده- زشک، طرقبه - دشت ارغوان و حصار- بندگلستان به سمت مسیر برگشت یک طرفه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی به استان از فردا در صورت وقوع بارش‌های رگباری ، به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، این مسیرها مجدد یک‌طرفه می‌شود.

رییس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز ( بینالود) گفت: روز گذشته یک دستگاه خودرو در رودخانه حصار در آب گرفتار شده بود که خوشبختانه به هیچ یک از سرنشینانش آسیبی وارد نشد.

سرهنگ ایزدی افزود: هم اکنون تمام جاده‌های شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است.

براساس آمار دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه - شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha