۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84742008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹۴ برنامه فرهنگی، هنری ویژه هفته معلم در گنبدکاووس برگزار می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: در بزرگداشت هفته معلم ۴۹۴ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نواختن زنگ سپاس معلم، عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی و دانش آموز و دیدار با خانواده معظم آنها، برگزاری همایش شهدای فرهنگی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، گلباران معلمان در کلاس درس، تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی و پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان و خانواده آنها را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی اضافه کرد: امسال برای انتخاب معلمان نمونه مدارس گنبدکاووس ۴۹۶ معلم در مرحله آموزشگاهی انتخاب شدند که ۶۱ نفر آنها به مرحله استانی راه یافتند که ۶۳ درصد معلمان نمونه استانی را تشکیل می‌دهند.

عسکری همچنین بااشاره به نامگذاری روز شمار هفته معلم گفت: ایام این هفته به ترتیب با عناوین مانند "معلم و اندیشه‌ی مطهر، معلم، پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی، معلم پیشکسوت، سرمایه نظام تعلیم و تربیت، معلم، پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت، معلم، وحدت‌آفرین هویت‌بخش، معلم، محور تحول و تربیت تمام ساحتی و معلم، پیشران جامعه دانش‌بنیان" نامگذاری شده که متناسب با هر روز برنامه‌های مناسب آن برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۷ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم و حدود ۹ هزار فرهنگی شاغل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha