تیم قشقایی شیراز به هم هتل بودن بازیکنان مس کرمان و داوران اعتراض کرد
تیم قشقایی شیراز

شیراز-ایرنا- باشگاه شهدای قشقایی شیراز با انتشار اطلاعیه ای نسبت به هم هتل بودن بازیکنان مس کرمان و داوران در مسابقات فوتبال دسته یک به فدراسیون اعتراض کرد.

مدیرعامل قشقایی شیراز در این اطلاعیه که تصویر آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گفت، نگاشته است: اتفاق پیش آمده در کرمان برخلاف مقررات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

روح الله نجف پور افزود: اینکه یک هتل مشترک برای اقامت بازیکنان تیم مس کرمان و همچنین داوران و ناظرین درنظر گرفته شده است، می تواند موجب ایجاد حساسیت و شائبه شود.

وی تاکید کرد:‌ این موضوع را به گوش مسئولین فدراسیون هم رساندیم اما متاسفانه در اقدامی غیرحرفه ای از طرف تیم میزبان، این تخلف هنوز رفع نشده است.

دیدار تیم های فوتبال شهدای قشقایی و مس کرمان از هفته ۲۸ رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک امروز پنجشنبه از ساعت  ۱۹ در کرمان برگزار می شود.

تیم  قشقایی هم اینک با ۳۴ امتیاز در رده یازدهم است و مس کرمان با ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است.

هم اینک تیم ملوان انزلی با ۵۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

در رقابت های فوتبال دسته یک ( جام آزادگان) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دروه بیست و دوم کسب خواهند کرد  و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

رایکا بابل، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha