۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84742136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار صالحی‌ امیری با رییس کنفدراسیون دوچرخه‌ سواری آسیا

تهران- ایرنا- «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک کشورمان که جهت حضور در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تاشکند سفر کرده، صبح امروز پنجشنبه با رییس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار سیدرضا صالحی‌امیری ضمن اشاره به فعالیت‌های خوب فدراسیون دوچرخه‌سواری در این مدت و حمایت‌های صورت گرفته از آن، گفت: برای حل برخی مشکلات پیش آمده خواستار حمایت همه جانبه رییس کنفدراسیون آسیا که نایب رییس جهانی نیز می‌باشند، هستیم.

وی افزود: انتظار داریم در چنین شرایطی مسئولین کنفدراسیون آسیا به کمک فدراسیونی بیایند که انصافا دارند زحمات زیادی می‌کشند و به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم ضمن سفر به تهران از نزدیک شاهد زحمات شبانه‌روزی مسئولین و خانواده دوچرخه‌سواری کشورمان باشید.

«اسامه الشافر» رییس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا نیز ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: علاقه زیادی دارم به تهران سفر کنم و از نزدیک شاهد توسعه ورزش ایران و رشته دوچرخه‌سواری باشم.

نایب‌رییس فدراسیون جهانی ادامه داد: بسیار خوشحالم که نگاه کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌ها حمایت‌آمیز است و قطعا ما هم باهمین نگاه از فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در عرصه آسیایی و جهانی حمایت کرده و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های احتمالی به‌کار خواهیم بست و همان‌طور که گفتید در راستای تعامل و همکاری مسائل برطرف خواهد شد و من هم تمام تلاشم را در همین راستا بکار خواهم بست.

در خاتمه این دیدار رییس اماراتی دوچرخه‌سواری آسیا تاکید کرد سفر به تهران را در دستور کار خود قرار خواهد داد و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha