۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84742200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۷۴۵ هکتار اراضی ملی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان واگذار شد

سمنان- ایرنا- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ۷۴۵ هکتار از اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی مرکز و شرق استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، جعفر مرادی حقیقی عصر پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به‌ منظور تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اراضی ملی و طبیعی داخل محدوده و حریم شهرها را واگذار کرده است.
مرادی حقیقی افزود: اراضی واگذار شده در محدوده مناطق شهری حوزه استحفاظی شهرستان‌های تابعه استان سمنان است و راه و شهرسازی فرآیند قانونی تغییر کاربری و الحاق آن به بافت شهرها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را پیگیری خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در نشست مشترکی که بین روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی مرکز و شرق استان سمنان برگزار شد، آمادگی اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های استان سمنان برای واگذاری زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد.
مرادی حقیقی بیان کرد: اراضی واگذار شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از منابع طبیعی استان که دارای سند مالکیت کاداستری تک برگی است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: اراضی ملی در شهرستان‌های سرخه، دامغان، شاهرود، مهدیشهر، میامی و شهرهای دهملا، بیارجمند، درجزین، دیباج، امیرآباد، واگذار شد.

طرح جهش تولید مسکن در ۲۹ استان کشور اجرایی و عملیات طرح ساخت ۲۷ هزار مسکن آغاز شده است این در حالیست که از ۹۲ پروژه تعریف شده ۸۸ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha