۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84743551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: مسوولیت فرصتی برای خدمت بی منت به مردم است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مسوولیت فرصتی برای کسب رضای خداوند و خدمت بی منت به مردم بوده و انبیاء و اولیای الهی و توصیه‌های دینی همواره به آن تاکید داشته است.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز شنبه در جلسه قدردانی از اعضای شوراهای اسلامی مهاباد افزود: جایگاه مسوولیت نباید به عرصه انتقام های شخصی تبدیل شود و همه مسوولان موظف هستند تنها در راه رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: برخی از مسوولان توهمی دارند که افرادی در حال خراب کردن و توطئه علیه آنان هستند و براین اساس سعی در مقابله و خارج کردن دیگران در راه خدمت به مردم هستند که شایسته نیست.

امام جمعه مهاباد تاکید کرد: مسوولان هر اندازه وقت و انرژی بیشتری برای حل مشکلات و دغدغه های مردم صرف کنند به همان اندازه از آزمون الهی در جایگاه مسولیت خود سربلند خواهند شد.  

ماموستا امامی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) بر امر مهم مشورت و استفاده از خرد جمعی تاکید فراوان داشته است، افزود: مردم بهترین قاضی برای عملکرد و ارزشیابی مسولان هستند و هیچ مسوولی نیاز به خود نمایی برای نشان دادن فعالیت های خود ندارد.

مدیران دستگاه های اجرایی در اجرا پروژه های عمرانی با شورای روستا هماهنگ باشند

فرماندار مهاباد هم در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه شورای شهر گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند با شوراهای روستا در اجرای طرح های عمرانی هماهنگ باشند.

امام جمعه مهاباد: مسوولیت فرصتی برای خدمت بی منت به مردم است

امیر قادری با بیان اختیارت قانونی برای شوراها پیش بینی شده است، اظهار کرد: هر اندازه نیز شوراها بتوانند قوی تر و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند به مراتب می توانند اختیارات دولتی بیشتر را نیز از دولت اخذ کنند.

وی اضافه کرد: مشارکت و همچنین نظارت بر امورات شهر و روستا ۲ کلید واژه اصلی و قانونی شوراها است که تاکنون به نحوه مطلوب جنبه عملیاتی آن توسط اعضای شورای روستاها اجرا نشده است.

قادری همچنین ظرفیت شوراهای را یکی از نقاظ قوت نظام دانست و گفت: ارتباط بین مردم و نظام از مسیر شورا یک پتانسیل عظیمی به لطف بنیادگذار کبیر انقلاب بوجود آمده که باید شایسته تر از آن استفاده شود.

امام جمعه مهاباد: مسوولیت فرصتی برای خدمت بی منت به مردم است

در ادامه جلسه از اعضای شورای شهر مهاباد و همچنین شوراهای نمونه بخش های خلیفان و مرکزی شهر با اهدای لوح قدردانی شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۴۵۵ عضو شورای شهر و روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha