۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84743875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان: معلمان جزو سرمایه‌های اجتماعی برتر کشور هستند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: معلمان جزو سرمایه‌های اجتماعی برتر کشور هستند و باید توجه ویژه ای به آن‌ها در بخش‌های گوناگون صورت گیرد

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گلستان در کانون طه گرگان اظهارداشت: بر اساس سند تحول نظام تعلیم و تربیت باید بر اساس نقشه راه و آینده نگری حرکت کنیم و در این مسیر باید مراقب ورود آسیب‌های تهاجم فرهنگی برنامه ریزی شده سند ۲۰۳۰ در تعلیم و تربیت باشیم.

وی بیان کرد: در کشور ما ۱۵ برابر یک دانش آموز برای هر زندانی هزینه می شود و این یک هشدار برای برنامه نویسان، بودجه نویسان و سیاستگذاران است.

استاندار گلستان ادامه داد: شرایط در نظام تعلیم و تربیت باید به گونه ای باشد که دانش آموزان علاوه بر تهذیب در یک رشته هنری و یک رشته ورزشی مهارت داشته باشند.

زنگانه یادآور شد: توجه به سن طلایی آموزش یعنی پیش دبستانی و سه سال اول دبستان امکان بروز آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش می‌دهد و میزان موفقیت آموزشی هم در این سنین بالاتر است

وی به نتایج سفر اسفند پارسال رییس جمهور در بخش آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد ریال برای استانداردسازی گرمایش و سرمایش مدارس و ۵۰۰ میلیارد ریال برای سالن‌های ورزشی علی‌آباد  کتول و آزادشهر به همراه استخرهای گرگان و گنبدکاووس و تسریع در ساخت خوابگاه خیرساز پردیس امام خمینی (ره) گرگان بخشی از این مصوبات بود.

در این مراسم از کتاب تجربیات و خاطرات مدرسه در قالب ۷۰ خاطره فرهنگیان و چاپ مجدد کتاب غربت قربان مربوط به شهید فرهنگی مدافع حرم و شهید شاخص سال جاری، قربان نجفی رونمایی شد.

همچنین از حسین طاهری‌راد، فرامز انتظاری، سهیلا میرسلیمی، زهره صفار، زهرا فرخی‌بالاجاده، کبری صالحی، حبیبه اعتباری، راحله قربانی، فاطمه کوسه‌غراوی و معصومه‌بیگم حسینی به عنوان برگزیده جشنواره تجربیات و خاطرات مدرسه تجلیل شد.

رضوانه عباسی و فاطمه عبادی گرگان، فاطمه انورپور، آتنا حسینی، هما خاسمی، محدثه شکاری، عاطفه مشتاقی و محندحسین رئوفی از گنبدکاووس، فاطمه کبیر از بندرترکمن، حسین دنکوب از علی‌آبادکتول، صدیقه بای از رامیان و سارا زحمتکش از گمیشان به عنوان معلمان نمونه گلستان، تجلیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha