استاندار : توجه به آموزش وپرورش هرمزگان و تامین رفاه معلمان در اولویت است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با بیان اینکه آنچه امروز داریم، از برکات ایثار عاشقانه معلمان است، گفت: جبران این ایثار، توجه به آموزش و پرورش استان و تامین رفاه معلمان را از اولویت های مهم، قرار داده ایم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، مهدی دوستی در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، افزود: زمینه ساز پیشرفت و اعتلای جوامع، رشد و بالندگی تربیتی و علمی است و این دو مقوله مکمل یکدیگر برای دستیابی به حیات طیبه و حصول توفیقات چشمگیر در منطقه است.
وی تاکید کرد: شکی نیست که معلمان این سرزمین، همواره سنگرداران بی توقعی بوده اند که تا فرسنگ ها دورتر از محل زندگی خود، با سختی های فراوان اما مسلح به سلاح علم و عشق، راه پیموده اند تا مربی نسلی باشند که در آینده ،ایران اسلامی را به نهایت شکوفایی خواهد رساند.
استاندار هرمزگان، تأمخین رفاه معلمان از جمله تجهیز و به روز رسانی درمانگاه، تقویت مراکز رفاهی، بیمه و مسکن فرهنگیان را ازجمله برنامه های درحال اجرای این حوزه دانست و گفت: تلاش استانداری، ترفیع شان معلم و تامین آرامش اوست و برای تحقق این امر، بی وقفه تلاش خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان هم گفت: از مجموع ۲۶هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان، مدیران، معاونان، آموزگاران و دبیرانی که طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش با موضوع نحوه معرفی معلمان نمونه، مدارک لازم را در سامانه با این منظور، ثبت و حداکثر امتیاز را کسب نمودند،۴۴ نفر برگزیده و در ایینی از ایشان تجلیل شد.
محمد قویدل افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان، در راستای تکریم و پاسداشت زحمات معلمان و فرهنگیانی است که همواره، حامی اهداف تعلیم و تربیت بوده اند و سعی خود را بر اجرای بهینه امور آموزشی و تربیتی معطوف داشته اند.
وی تصریح کرد؛ معلم با نیروی عشق، ایثار و تلاش، معجزه پیشرفت و توسعه انسانی را محقق می کند و جامعه را به سمت سعادت سوق می دهد، لذا هرگز نباید از تحکیم و تعزیز جایگاه رفیع این قشر خدوم و فداکار، غافل بود.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha