۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84744858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخذ سند مالکیت برای ۴۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های خلخال

اردبیل-ایرنا- مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال گفت: با همکاری دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای اردبیل تاکنون برای ۴۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های این شهرستان سند مالکیت تک برگی اخذ شده است.

به گزارش ایرنا رضا شمسی روز یکشنبه  با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: تاکنون برای رودخانه‌های آرپاچای، بفراجرد چای، طولش چای، خوجین و فینارود سند مالکیت تک برگی اخذ شده و اقدامات لازم برای اخذ سند رودخانه بزرگ هروچای به طول  ۳۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از اول سال‌جاری تاکنون چهار حلقه چاه غیرمجاز در خلخال مسدود شده است، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در فروردین ماه سال جاری ۲ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های کشاورزی و صنعتی این شهرستان نصب شده است.

شمسی همچنین از  آزاد سازی یک هکتار از اراضی تصرف شده رودخانه‌های هروچای، طولش چای و چلنبرچای در خلخال خبر داد و گفت: با آزاد سازی این اراضی، تامین آب چهار طرح دامداری و گلخانه‌ای در راستای اشتغال‌زایی و رفع موانع تولید در سطح شهرستان انجام شده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال افزود: سال گذشته علاوه بر آزادسازی حدود  ۳.۵ هکتار از تصرفات بستر رودخانه خلخال، ۲۲ حلقه چاه غیرمجاز مسدود  و ۱۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه های کشاورزی و صنعتی نصب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha