۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84744883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز : طرح ویژه ارتقای سرانه های آموزشی البرز  به اجرا در می آید

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: طرح ویژه ساخت ۱۰۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به کمک سرانه های ضعیف آموزشی و پرورشی البرز به اجرا در می آید.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی  روز یکشنبه در مراسم آغاز طرح تغذیه رایگان  دانش آموزان  مناطق محروم کشور و تجلیل از معلمان برتر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور وزیر آموزش و پرورش در محمد شهر کرج  افزود: ارتقای زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان در رأس برنامه های این حوزه قرار دارد.
وی ادامه داد: استان البرز در بخش سرانه های آموزشی، محروم ترین استان کشور است و برای نیل به متوسط کشوری به حدود ۱۱ هزار کلاس درس نیاز داریم.
عبداللهی گفت: بر این اساس با ارائه طرحی ویژه، درصدد ساخت ۱۰۰ مدرسه در فاز اول و ۱۰۰ مدرسه در فاز دوم در استان، وارد عمل شده ایم.
وی بیان داشت: این مدارس با مشارکت دولت و خیرین ساخته می شوند و مورد بهره برداری دانش آموزان استان قرار می گیرند.
استاندار البرز با اشاره به طرح بسته امنیت غذایی دانش آموزان در مناطق محروم، گفت: این طرح با هدف ساماندهی و ارتقا کیفیت تغذیه دانش آموزان در مناطق محروم کشور اجرایی می شود.
وی افزود: این رویکرد وزارت محترم آموزش و پرورش قابل تقدیر است و به طور قطع تاثیر بسزایی در سلامت و تغذیه دانش آموزان خواهد داشت.

استان البرز ۵۱۷ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha