۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84745063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اشنویه: کمبود نان در این شهرستان وجود ندارد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
کد خبر: 84745063
فرماندار اشنویه: کمبود نان در این شهرستان وجود ندارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: هیچ گونه کمبود نانی در سطح این شهرستان وجود ندارد و صف های ایجاد شده در مقابل نانوایی‌ها، بار روانی داشته و به دلیل فضاسازی‌های کاذب در جامعه ایجاد شده است.

سید علی ترابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه آرد هیچ نانوایی کاهش نیافته و قیمت آرد اختصاص یافته به این واحدها نیز افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه شایعه افزایش قیمت نان یا کمبود آن در بین مردم موجب بروز صف های موقتی در برخی از نانوایی ها شده است اضافه کرد: همین مساله باعث افزایش تقاضای کاذب برای نان در سطح شهرستان شده است که با کاهش بار روانی این مساله بزودی رفع می شود.

فرماندار اشنویه با تاکید براینکه مردم از بابت کمبود نان دغدغه ای نداشته باشند افزود: پخت و توزیع نان طبق روال سابق بدون هیچ تغییری ادامه خواهد داشت.

ترابی گفت: بازرسان صنعت معدن و تجارت و ادارات مرتبط بر روند پخت و توزیع نان نظارت دارند و با هرگونه تخلفی در عرضه و توزیع آن برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته انتشار خبرهایی در زمینه کمبود و گرانی نان در فضای مجازی موجب ایجاد صف و کمبود کاذب نان در این شهرستان شده بود.

۱۲۵ واحد نانوایی در اشنویه آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد؛  شهرستان اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha