۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84745137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسالت معلم ارتقای نسل حاضر برای فردایی بهتر است

زنجان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رسالت معلم ارتقای نسل حاضر برای فردایی بهتر از نظر دینی و مادی است.

علی اسماعیلی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید افزود: این انتظار از جامعه معلمان است که در قالب انتقال مفاهیم الگوی تمام عیار برای جامعه هدف باشند و این نشان دهنده جایگاه خطیر و حساس معلمی است.  

وی با بیان اینکه وقتی به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود، احترام به جایگاه تعلیم و تربیت نیز اتفاق می افتد، اظهار داشت: معلمان مسوولیت انسان سازی دارند و دانش آموزان به مثابه امانت در نزد آنان هستند.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: یک معلم همان گونه که ابعاد وظیفه ای و مسوولیت سنگین دارد، در قبال این مسوولیت انتظاراتی هم دارد که برآورده کردن آنها نیازمند یاری و مساعدت است.  

وی با بیان اینکه دغدغه معلم فقط باید رشد، تعالی و تربیت دانش آموزان باشد، گفت: امیدواریم با اجرای رتبه بندی بخشی از مطالبات جامعه معلمان پاسخ داده شود.  

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان برای تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: رفع کاستی های حوزه آموزش و پرورش نیازمند یاری دستگاههای فراسازمانی است.  

در این مراسم از ۶ معلم برتر استان در قالب جشنواره جلوه های ویژه معلمی قدردانی شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha