۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 84745170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند تهیه و توزیع مواد شوینده تقلبی در قرچک منهدم شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 84745170
باند تهیه و توزیع مواد شوینده تقلبی در قرچک منهدم شد

قرچک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با شناسایی و پلمب یک کارگاه غیرمجاز و دستگیری هشت نفر، باند تهیه و توزیع مواد شوینده تقلبی در این شهرستان منهدم شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر قرچک با اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تهیه و توزیع مواد شوینده باخبر شده و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی با حصول اطمینان از فعالیت غیرمجاز این کارگاه، پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل این واحد اعزام و نسبت به بررسی آن اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به پلمب این واحد غیرمجاز اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از این کارگاه،۴۸۰ عدد مایع ظرفشویی چهار لیتری، هزار و ۹۰۰ عدد شامپو، ۱۰۰ کیسه ۱۰ کیلویی سدیم کلراید و ۵۰ گونی چهل کیلویی پودر صابون با آرم‌های تجاری مختلف و معروف داخلی کشف شد.
وی ارزش ریالی محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۰ میلیاردریال اعلام و خاطرنشان کرد: در رابطه با این پرونده ۸ نفر دستگیر شده و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
دستگیری سارق محتویات خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در قرچک
مرادی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان قرچک، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و مآموران با شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شدند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر دلالت دادند.
فرمانده انتظامی قرچک یادآور شد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات و یک فقره سرقت خودرو در شهرستان قرچک اعتراف کرد .
وی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha