۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84746947
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۴ معلم نمونه شهرستان دامغان تجلیل شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
کد خبر: 84746947
۱۴ معلم نمونه شهرستان دامغان تجلیل شدند

سمنان-ایرنا- آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از ۱۴ معلم، مدیر و پیشکسوت نمونه شهرستان دامغان و منطقه امیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش بزرگداشت مقام معلم عصر دوشنبه توسط آموزش و پرورش شهرستان دامغان در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان و همایش ویژه معلمان منطقه امیرآباد در سالن الغدیر این شهر برگزار شد. 

مدیر آموزش و پرورش دامغان در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: معلم و اساتید در دوران کرونا خدمات بسیاری را در راستای تحصیل و پرورش فکر و ذهن دانش آموزان به آن‌ها ارائه کردند که این خدمات بدون شک قابل ستایش است. 

سید میثم حیدرهائی ادامه داد: امسال زهرا عامری یکی از معلمان دامغانی به عنوان معلم نمونه و منتخب استان سمنان انتخاب شد که این معلم در مقطع متوسطه دوم و آموزشگاه حضرت زهرا (س) به امر تحصیل مشغول است. 

وی اظهار داشت: سیده آیه هاشمی از آموزشگاه نخبگان فردا در مقطع ابتدایی، نیلوفر باقری رنانی از آموزشگاه فرزانگان مقطع متوسطه اول، حسینعلی نجاری از آموزشگاه حضرت ابوالفضل (ع)، سارا مظهری از هنرستان کاردانش

حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان معلم نمونه دامغان معرفی شدند. 

حیدرهائی خاطرنشان کرد: وجیهه بهزادی نیا مدیر نمونه از آموزشگاه تزکیه و مهری عظیمی پور به عنوان کارمند نمونه تجلیل شدند.

۱۴ معلم نمونه شهرستان دامغان تجلیل شدند

رییس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد نیز به ایرنا گفت: همه معلمین علاوه بر معلم بودن، مربی نیز هستند و یک معلم وظیفه شناس می تواند با یک جمله، تغییری در دانش آموزان به وجود آورد که ارزشش به اندازه عبادت در شب قدر است.

مهدی حزب الهی اضافه کرد: نسیم ورکیانی پور به عنوان معلم نمونه منطقه، فاطمه نباتی فیروز آبادی به عنوان مدیر نمونه، مرتضی ابراهیم آبادی کارمند نمونه و حسن فرهنگی به عنوان ایثارگر نمونه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در همایش بزرگداشت مقام معلم مهدی امیری رومنانی به عنوان معلم یار نمونه و محمدتقی جهانیان به عنوان پیشکسوت نمونه منطقه تجلیل می‌شوند.

رییس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد گفت: شهید مطهری همواره با نوشتن مقاله و کتاب جوانان را راهنمایی و هدایت نموده و امام راحل تمام آثار ایشان را ارزنده و مفید دانسته و معتقد بودند مطهری برای خودش نمی گفت و نمی نوشت و تمام نوشته هایش معطوف به جوانان و جامعه بود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha