۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84747504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه گانه کار جوان زنجانی نائب قهرمان جوانان ایران شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84747504
سه گانه کار جوان زنجانی نائب قهرمان جوانان ایران شد

زنجان - ایرنا - وریا شامی سه گانه کار جوان و آینده دار زنجانی نائب قهرمان مسابقات ترای اتلون جوانان ایران شد.

 دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم زنجان نیز در این مسابقات به مقام سوم کشور رسید.

 رسول مشهدلو با بیان اینکه مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور آقایان، به میزبانی قم و در بوستان جوان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۴۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از ۱۵ استان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) شامل ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و پنج کیلومتر دو در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسال برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی جوانان محمدیاسر سجاد از اصفهان قهرمان شد و پوریا شامی از زنجان و فرید هادی پور از چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مشهدلو گفت: در بخش تیمی این مسابقات مقام قهرمانی به استان چهارمحال و بختیاری رسید و تیم های گلستان و زنجان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha