نماینده مجلس: سفرهای رییس‌جمهور به استان‌ها با رویکرد محرومیت‌زدایی است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت گفت: فلسفه وجودی سفرهای رییس‌جمهور به استان‌ها با رویکرد محرومیت‌زدایی است.

حسین بامیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری دستاورهای مهمی در حوزه‌های مختلف خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های نمایندگان مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری برای انجام این سفر در سال گذشته افزود: قرار است این استان به‌زودی میزبانی رییس‌جمهور باشد و سفرهای قبلی آیت‌الله رئیسی به سایر نقاط کشور، تحول‌های مطلوب در بخش‌های مختلف داشته و بارقه‌های اُمید را بین مردم ایجاد کرده است.

بامیری تصریح کرد: مدیریت تنش و بحران آبی، توسعه بخش‌های مختلف استان به‌خصوص در بخش حوزه راه‌های ارتباطی، کشاورزی، گردشگری، آموزش، بهداشت و درمان، امور معیشتی و حوزه عمرانی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان از رییس‌جمهور به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای در استان با کمبود منابع مالی مواجه هستند که با برگزاری سفرهای رییس‌جمهور به استان‌ها این مشکلات رفع و تامین منابع مالی مورد نیاز تصویب خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست‌های مختلف نمایندگان مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری با رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت، مجموعه مشکلات، معضلات، خلأها، کمبودها و کاستی‌ها بررسی و ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه‌ای استان به رییس‌جمهور، معاونان رییس‌جمهور ، وزارتخانه‌ها و مسئولان ملی ارائه شده است.

وی گفت: انتظارات مردم و مسوولان استان در نشست با وزیران مختلف به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، نفت و انرژی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیرو مطرح، تبیین و تشریح شد که برای تحقق آن به توافق‌های مطلوبی رسیدیم.

بامیری تاکید کرد: با توجه به کمبود شدید منابع آب و مشکلات موجود این استان در دوره‌های مختلف، سفر رییس‌جمهور می‌تواند تحوق قابل‌توجهی در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه و شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان را با رویکرد ارتقا و بهبود وضعیت موجود در بخش‌های مختلف و جبران سرانه‌های گوناگون داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از وزرا هیات دولت،پنجشنبه نوزدهم خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha