روغن و ماکارونی در بازارهای استان سمنان به صورت شبکه‌ای توزیع می‌شود

سمنان- ایرنا- سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تاکید بر پرهیز شهروندان از خرید هیجانی، گفت: عرضه روغن و ماکارانی دربازار استان به منظور رفع نیاز شهروندان به صورت مویرگی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، خدابخش عرب روز چهارشنبه به رسانه‌ها با اشاره به کمبود روغن، اظهار داشت: تأخیر در تولید روغن طی هفته گذشته در  کشور توسط تولیدکنندگان روغن و همچنین افزایش تقاضا در روزهای اخیر التهاب بازار را به همراه داشت.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: تا کنون قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است و قیمت ها همان قیمت سال گذشته است.

وی افزود: نخستین مرحله از روغن سهم استان سمنان برای سال جاری به میزان ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن به استان ابلاغ شد و به مرور در حال انتقال و توزیع در بازار به‌صورت مویرگی است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جریان تأمین و عرضه روغن در روزهای آینده بهتر می‌شود و در حال رصد شرایط هستیم و با توجه به تأمین سهم استان وضعیت بهتر خواهد شد و قیمت در استان و  کشور کماکان طبق گذشته است و افزایش قیمتی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر تصمیم‌گیری جدیدی در کشور اتخاذ شود در اسرع وقت به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عرب خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین و عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بنا به تقسیم‌کاری که در کشور انجام شده است باید از طریق مدیران این فروشگاه انجام شود که این مهم رصد و ارزیابی می‌شود که تأمین و عرضه در این فروشگاه‌ها به‌موقع انجام شود.

وی گفت: در زمینه مشکلات عرضه ماکارونی هم افزایش قیمت آرد صنف و صنعتی در روزهای اخیر اتفاق افتاد و این افزایش قیمت روی افزایش تقاضا تأثیر داشت و شاهد کمبود ماکارونی در برخی از فروشگاه‌ها بودیم ضمن اینکه عرضه ماکارونی اگرچه کم اما در حال تأمین و عرضه است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: افزایش قیمت برای ماکارونی فقط در شرایطی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مجاز است که تولید ماکارونی با آرد قیمت جدید تولید شده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha