۱۵۰۰ اثر جدید از بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه

تهران- ایرنا- رییس موسسه بوستان کتاب و مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از حضور این دو نشر با هزار و ۵۰۰ عنوان اثر جدید در سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این آثار در بخش نمایشگاه مجازی و حضوری عرضه خواهد شد.

به گزارش ایرنا از موسسه بوستان کتاب، محمدباقر انصاری گفت: با توجه به محدودیت هایی که برای ارائه و عرضه اثر از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰ وجود داشت، موسسه بوستان کتاب با ۱۱۰۰ عنوان اثر جدید و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ۳۵۰ اثر جدید در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد؛ البته در بخش مجازی تمامی آثار قابلیت دسترسی و خرید دارند. 

وی اضافه کرد: آثاری که از سوی موسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این نمایشگاه ارائه می شود، با موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، علوم اجتماعی، تاریخ و ادیان، ادبیات و هنر، تاریخ و سیره اهل بیت(ع) مدیریت، فقه و حقوق است.  

مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: در حال حاضر از یک سو فاصله‌ای دو ساله بین مردم و نمایشگاه ایجاد شده و از طرفی هم کنجکاوی در ناشران و مخاطبان پدید آمده است تا با حضور در نمایشگاه کتاب سی‌وسوم، مخاطبان از تازه‌های نشر و همچنین ناشران از سلایق مخاطبان آگاه شوند.

۱۵۰۰ اثر جدید از بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه

وی افزود: این کنجکاوی و علاقه مردم به حضور در نمایشگاه کتاب تهران موجب می‌شود که امسال شاهد برگزاری یک نمایشگاه پررونق باشیم؛ اگرچه بسیاری از آثار در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شد و مخاطبان نسبت به آن آگاهی پیدا کردند اما بیشتر علاقه‌مندان کتاب دوست دارند خودشان به نمایشگاه بیایند و کتاب را ورق بزنند و لمس کنند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار با کتاب سلامتیم از امروز ( چهارشنبه) تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha