۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 2151
کد خبر: 84749666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدافعان سلامت، نمونه خدمت بزرگ به مردم هستند

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فداکاری‌های مدافعان عرصه سلامت در دوران کرونایی، سمبل و نمونه خدمت بزرگ به مردم است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده عصر چهارشنبه در همایش نکوداشت هفته سلامت در یاسوج اظهار داشت: مقابله با بیماری همه گیر مانند کرونا نیازمند عزم جهادی و تلاش همه مسئولان است.

وی بزرگترین افتخار در زندگی هر فرد را خدمت به مردم دانست و گفت: خدمت کردن فقط مسئولیت داشتن نیست، همین بچه‌های گروه‌های جهادی که در همه مملکت صادقانه خدمت می‌کنند، مسئولیتی ندارند اما عزیز و محبوب مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معیار انسانیت و شرافت خدمت به مردم است و باید این مهم را مورد توجه تمام مردم و مسئولان باشد.

احمدزاده عنوان کرد: خدمتی که مجموعه بهداشت و درمان ارائه می‌کند نجات جان انسان‌ها و نجات جان یک فرد با نجات جان همه بشر مساوی است.

وی افزود: جهان در دو سال گذشته پدیده جدیدی به نام کرونا را تجربه کرد، در اوایل ظهور این بیماری به یاد داریم که حتی کسی جرات نزدیک شدن به یک بیمار کرونایی را هم نداشتند اما تلاشگران عرصه سلامت با افتخار از این آزمون بزرگ بیرون آمدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان و پزشکان در اقصی نقاط دنیا به خصوص ایران جان خود را به خطر انداختند تا از جان دیگران در برابر یک ویروس منحوس صیانت کنند و کار حوزه بهداشت از نیروی خدماتی گرفته تا پزشکان، پرستاران و کادر درمان ارزشمند است که از همه آنها سپاسگزاری می‌کنم.

وی یاد و خاطره همه پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در راه مبارزه با ویروس کرونا در سطح کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند را گرامیداشت و گفت: این همایش به پاس قدردانی از همه جهادگران در عرصه سلامت است هر کسی که دردی از مردم دوا کند در نزد آنها عزیز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۲۰ پروژه از مجموع ۴۵ پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان راکد و چندین سال تعطیل بودند که در این مدت سه ماهه همگی تعیین تکلیف شدند.

محمد غلام نژاد اظهار داشت: در دولت جدید برای احیای شعارهای انقلاب تلاش کردیم و بطور جهادی و انقلابی، مجموعه پای کار هستند.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با چالش های بسیاری روبروست و تقصیر کسی نیست این چالش ها و بدهکاری ها وجود داشته اند.

غلام نژاد افزود: بدهی هایی که دانشگاه وجود دارد فقط با همکاری های بین بخشی و تعامل و کمک سایر دستگاه ها و مشارکت بخش خصوصی و خیران و سازمان های مردم نهاد قابل جبران است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هفته سلامت بر اساس دو شعار صیانت از جوانی جمعیت و عدالت در سلامت در راستای تحقق شعارهای دولت است  مخصوصا جوانی جمعیت که یک تهدید برای کشور است.

هفته سلامت امسال از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه با شعار «سلامت ما؛ سلامت سیاره ما» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha