۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84750054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ قبضه سلاح جنگی در سردشت کشف شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبر: 84750054
۱۴ قبضه سلاح جنگی در سردشت کشف شد
عکس تزئینی است

مهاباد - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: ۱۴ قبضه اسلحه جنگی با رصد اطلاعاتی و هوشیاری مرزبانان از مخلان نظم و امنیت در مرزهای این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ وحید قویدل روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی در مرزهای شمال غرب، مرزبانان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مرزهای شهرستان سردشت از قصد قاچاقچیان سلاح و مهمات برای وارد کردن محموله‌های سلاح به داخل کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان با انجام یک سری اقدامات رزمی و تاکتیکی، پس از جست وجوی کامل منطقه، در عملیاتی با صلابت موفق به کشف ۲ محموله حاوی ۱۴ قبضه سلاح جنگی کلت به همراه ۱۴ تیغه خشاب شدند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت با بیان اینکه قاچاقچیان از هراس مواجهه با مرزبانان به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اظهار کرد: تلاش مرزبانان غیور و جان برکف برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ قویدل یادآور شد: مرزبانان غیور منطقه به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشراف کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق آن به داخل مرزهای کشور می‌شوند.

وی تاکید کرد: مرزبانان مقتدرانه با هر گونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است؛  آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور خارجی دارد و امنیت مرزی در این استان با جدیت مورد رصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha